English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Friday 16 December 2011

Коледен благотворителен базар

Е, дойде и коледния благотворителен базар ,а аз още не съм показала какви ги творя. След много мъки направих два вида пана, след това (благодарение на една мацка) най-накрая се сдобих с пръчици и направих още един вид пана и изгорели крушки , които си ги събирах умишлено за коледни играчки. Тъкмо си мислех, че преключвам и се сетих, че лятото правих топки от лозови клечки, разбира се при мен не станаха на топки , а на нещо като венци. Добре и тях ги приключих. Подсетиха ме за една елха от всички брошури които насъбираме в пощенската кутия и която от миналата година се бях зарекла да направя. И хоп елха. Приключих - да ама не, преди може би месец, а може и два помолих съпруга ми да ми надупчи едни капачки да видя дали ще може да се ползват "бурканчетата" като солнички и хоп продупчил ги. На ново почвам солнички да правя. Въпреки всичко базара е утре и в неделя , а аз съм готова и даже успях и да ги наснимам. Надявам се да ви харесат. Имах дефицит на картинки, но важно е желанието в случая, а при мен не липсва вече няколко години наред.А, сега като ги качвам снимките видах, че не съм ви обяснила и за едни къщички ,които бяха първите ми опити направени от кутиите на крушките, а също така и две камбанки които пък са от есни пласмасови чаши още от лятото. Въобще изобщо добре се бях по приготвила.

















Това пък е една сващичка за една приятелка, която като мен е луда по ангели.



Весела коледа и нека ви се сбъдне поне едно желание.


















0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...